Aug 1, 2017

SIAPAKAH FOUNDER LAVAME

Assalamualaikum semua :)

Hai, selamat datang ke halaman rasmi Lavame. 

Saya Syairah Arina atau lebih dikenali sebagai Cik Ryna di media social, mengalu-alukan kedatangan anda di sini. Saya pasti anda salah seorang 'natural lover product' seperti saya bukan ? Jika YA, maka saya sangat berbesar hati kerana dipertemukan dengan anda di sini. Jika BELUM LAGI, maka saya pasti ! Anda akan jatuh hati dengan Lavame dengan khasiat dan keunikan produk kami.

Pertama kali, saya ialah Founder Lavame. Berumur 26 tahun dan menetap di Selangor.

Kali pertama saya mendapat idea untuk menubuhkan Lavame ialah kerana saya pernah ditipu oleh kilang OEM ketika membuat produk pertama saya. Saya buntu kerana saya harus menyelesaikan masalah produk yang fungsinya 'tidak serupa bikin' tetapi sangat kekurangan modal untuk dilaburkan semula dan membuat produk pelengkap kepada produk pertama saya.

Setelah lama berfikir, akhirnya saya diilhamkan oleh Allah untuk belajar membuat produk sendiri. Belajar membuat produk yang selamat, bebas kimia berbahaya dan yang penting sekali, dapat membantu masalah berkaitan.

Hari demi hari berlalu dan akhirnya saya semakin mahir dalam mengenali bahan, fungsi dan kelebihan setiap bahan natural yang saya gunakan dalam produk saya. Daripada 1 produk akhirnya bercambah dan bertambah menjadi pelbagai rangkaian produk seperti yang anda lihat sekarang.

Istimewanya produk Lavame adalah kerana setiap produk dilakukan secara 'handcrafted'. Penggunaan mesin yang minimalis bagi menjamin kualiti produk yang sentiasa ingin bebas daripada bahan kosmetik yang bertoksid dan mengandungi pengawet berbahaya. Idea yang segar dan kreatif diluahkan melalui hasil akhir produk.

Saya juga mengekalkan konsep 'handcrafted with love' ini adalah kerana saya ingin membantu golongan yang memerlukan sokongan ekonomi di luar sana. Bagaimana ? Dengan cara melatih mereka menghasilkan produk Lavame yang penuh idea, kreatif dan kasih sayang yang melimpah ruah diterjemahkan kepada anda dan khasnya untuk kulit anda.

Okay. Sampai di sini dahulu pengenalan daripada saya, Cik Ryna. In sha Allah, kita akan bertemu lagi di lain hari. Sila follow akaun media sosial saya untuk mengenali lebih dalam siapa itu Cik Ryna :)

Salam sayang daripada saya.

Xoxo !

- Cik Ryna -
Founder of Lavame
Luxury Handcrafted with Love.





0 comments:

Post a Comment